A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Волоський ліцей Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області

Підсумки навчальних досягнень учнів

НАКАЗ

 

Про підсумки навчальних досягнень учнів

Волоського ліцею за І семестр 2023/2024 н.р.

 

Згідно з річним планом роботи ліцею на 2023/2024 навчальний рік, на виконання Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про внесення змін до деяких законів України в сфері освіти щодо врегулювання окремих питань освітньої діяльності в умовах воєнного стану», Положення про дистанційне навчання, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України 24.04.2013 № 466 (зі змінами), Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України 12.01.2016 № 8 (у редакції наказу МОН України 10.07.2019 № 955), положення про інституційну форму здобуття загальної середньої освіти, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України 23.04.2019 № 536; наказів Міністерства освіти і науки України: 08.09.2020 № 1115 «Деякі питання організації дистанційного навчання», 01.04.2022 № 289 «Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти», наказів Міністерства освіти і науки України від 13.07.2021 №813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти», від 15.05.2023 № 563 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань здобуття освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні», в зв’язку з особливостями організації освітнього процесу в 2023/2024 навчальному році адміністрацією ліцею було здійснено аналіз підсумків навчальних досягнень учнів за І семестр поточного навчального року. Основною метою було виявлення рівня якості знань, умінь учнів, кількості дітей, які мають початковий рівень навчальних досягнень для визначення резерву подальшої роботи в цьому напрямку.

На підставі результатів опанування учнями матеріалу тем впродовж їх вивчення з урахуванням поточних оцінок, різних видів навчальних, контрольних письмових робіт та навчальної активності школярів учителями-предметниками виставлені тематичні оцінки, а їх основі виставлено оцінки за І семестр. Таким чином, відповідно до плану роботи школи та графіку контролю за освітнім процесом на 2023/2024 навчальний рік підведені підсумки за результатами інформації, наданої вчителями ліцею з питання визначення якості знань, рівня навчальних досягнень учнів 1-11-х класів.

Під час дослідження виявлено такі показники: у 2023/2024 навчальному році в ліцеї укомплектовано 11 класів (молодшої школи – 4, середньої школи – 5, старшої школи – 2). В них на початок навчального семестру навчалося 163 учні, на кінець 165 – прибули два учні: Індюкова Софія  (3 клас) і Дяченко Вікторія (5 клас). Загальна картина успішності учнів вкладається в таблицю

Зведений звіт  навченості здобувачів освіти за І семестр   2023-2024 н.р.

 

Клас

Всього учнів

Класний керівник

Рівень знань

Якість знань, %

Успішність, %

Високий

Достатній

Середній

Початковий

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

4

16

Снісар С.І.

4

25%

6

37.5%

5

32.2%

1

6.2%

62.5%

93,8%

5

14

Ведмеденко Н.О.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

17

Слєпцов С.Ю

2

12 %

4

24 %

10

59 %

1

06 %

36 %

94 %

 

7

22

Білоус І.Г.

1

4, 5%

6

27%

12%

54, 5%

3

14%

31,5%

32%

8

18

Тяско О.С.

0

0

2

11%

12

66%

1

6%

14%

94%

9

11

Білоус О. С.

1

9%

4

36,4%

6

54,6%

0

0%

45,4%

100%

10

12

Паращевіна О. С.

2

17%

3

25%

5

33%

2

17%

42%

83%

 

11

10

Ткачева Н.М.

0

0

1

10 %

7

70 %

2

20%

10%

80%

 

За рішенням педагогічної ради, протокол №1 від 31.08.2023 р. на період адаптації учнів 5 класу до нових умов навчання поточні оцінки вчителям не рекомендовано виставляти, але підсумкові за 1-й семестр, з урахуванням отриманих рівнів компетенцій, треба було виставити. Рішенням педагогічної ради, протокол №3 від 27 грудня 2023 р. було прийнято рішення в 5 класі в 2-му семестрі виставляти оцінки у вигляді балів, а не букв.

Були підведені підсумки рівня учнівських компетентностей у 4 класі (класовод Снісар С.І.). Хочеться відмітити досить високі показники якості знань: чотири чоловіки навчаються на високому рівні: Ващук Марія, Тарасов Дмитро, Сидорук Дар’я, Черемних Олександра. 6 – на достатньому, що становить 37,5%. Загальна якість знань – 62,5%. Одна учениця Заяріна Кароліна має початковий рівень знань.

Здійснюючи моніторинг успішності й узагальнюючи вищезазначене, варто відзначити високі якісні навчальні показники в 6 класі (36%), 9 класі (45,4%), 10 клас (42%).

Відмінники: 5 клас: Ведмеденко Альона; 6 клас: Тиха Поліна, Дремелецька Валерія; 7 клас: Шкарбун Валерія; 9 клас – Щербак Анна; 10 клас – Пацюк Дарина, Попов Даніїл. Таким чином, 7 відмінників, це становить 7% від загальної кількості учнів. Учні, які навчаються на достатньому рівні становить 20%, 21 чоловік. Таким чином, якість знань становить 27 %. Найнижчий рівень якості знань у 8 класі і 11 класі: жодного відмінника, 1 учень на достатньому рівні в 11 класі і 2 – у 8 класі. Це досить низькі показники, у другому семестрі треба звернути увагу на це питання увагу.

Звичайно, є дуже багато пояснень причин такого падіння рівня якості знань: і дистанційне навчання, і військовий стан, і повітряні тривоги вже поспіль другий рік але ж давайте будемо більш лояльні і відповідальні у ставленні до дітей посилювати контакти з батьками, тримати тісний контакт мж класним керівником і вчителем-предметником. У нас є потенціал: у Кудли С. – одна 9, у Щербини А – дві 9, у Доротюк Аліни -  одна 6 і т.д.

Серед причин відставання у навчанні та низької успішності: втрата будь-якого інтересу і мотивації до навчання, втрата навичок навчальної праці під час військового стану та дистанційного навчання, небажання дітей вчитися, часом недостатній вплив сім’ї на поліпшення результатів. На низький рівень успішності, як і зазвичай, впливали складність програм, підручників, відсутність деяких підручників, невідвідування учнями школи. Для попередження неуспішності учнів слід використовувати: - всебічне підвищення ефективності кожного уроку: формування пізнавального інтересу й позитивних мотивів до навчання; індивідуальний підхід до учня;  спеціальну систему домашніх завдань; - посилення роботи з батьками.

Хочу звернути увагу на відповідальність з боку класних керівників та вчителів-предметників під час звітності. Дуже багато зауважень щодо вчасності здачі інформації та якості підрахунку показників. Так, класний керівник 5 класу Ведмеденко Н.А. не змогла здати звіт до 15 січня 2024 р., бо в неї не було даних за атестацію учнів з фізкультури і праці (Большак Г.В., Кубрак Л.М.). А класні  керівники 6, 7, 8, 11 класів не можуть порахувати відсотки якості знань і успішності. Таке ставлення до звітності викликає труднощі у аналізі успішності учнів, здачі результатів навчання у відділ освіти, культури, молоді і спорту Новоолександрівської ОТГ.

На підставі аналізу результатів дослідження рівня навчальних досягнень учнів ліцею в І семестрі 2023/2024 навчального року НАКАЗУЮ:

1. Вважати роботу педагогічного колективу ліцею щодо якісного навчання учнів задовільною.

2. В.о.заступнику директора з навчально-виховної роботи Паращевіній О.С. спільно з класними керівниками спланувати заходи, спрямовані на виявлення та усунення можливих причин низького рівня навчальних досягнень учнів, підвищення якості навчання учнів та зменшення кількості учнів, які мають початковий рівень навчальних досягнень (до 15.02.2024).

3. Класним керівникам, вчителям

3.1. Своєчасно доводити до відома батьків інформацію про стан навчальних досягнень дитини та можливі наслідки (протягом ІІ семестру поточного навчального року).

3.2.Вчасно і якісно здавати звітну документацію з результатами навчання учнів по класам і по предметам

3.3. Вчасно  виставляти в електронні журнали оцінки учням та робити записи з проведення уроків

4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень