A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Волоський ліцей Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області

Виконання програми

      

ВОЛОСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Набережна, 42 с. Волоське 52043 Дніпровський район, Дніпропетровська область

тел. +380958009540 e-mail.vszos@ukr.net код ЄДРПОУ 26462896

 

 

 

 

НАКАЗ

«30»  грудня    2024 р.                                                      №_60-о_____  

 

Про виконання навчальних

 планів і програм

у 1 семестрі 2024-2025 н.р.

 

Навчальний процес у Волоському ліцеї організований відповідно до робочого навчального плану закладу освіти  за семестровою системою згідно структури 2024-2025 навчального року (перший  семестр тривав з 02 вересня 2024р. по 28 грудня 2024р.

З метою виявлення стану виконання навчальних програм 15 - 20 грудня  2024 року було проведено співбесіди адміністрації  ліцею з вчителями, перевірка навчальної документації, класних журналів, календарних та поурочних планів з метою з’ясування рівня виконання навчальних програм та планів.

Перевірено:

  1. Кількість годин, відведених на вивчення предметів за навчальними програмами.
  2. Фактична кількість використаних годин:
  • використання годин інваріантної та варіативної складових навчального плану (8-9,11 класи);
  • використання годин навчального навантаження для перерозподілу між освітніми компонентам для обов’язкових та вибіркових освітніх компонентів (5-7);
  • відповідність вивчення навчального матеріалу календарному плануванню;
  • послідовність вивчення навчального матеріалу і дотримання кількості годин, визначених програмою на кожну тему.

3.      Виконання вчителями вимог навчальних програм:

  • кількість проведених контрольних, лабораторних, практичних робіт згідно з графіком, творчих робіт, робіт з розвитку зв'язного мовлення, уроків позакласного читання;
  • розподіл навчального матеріалу;
  • оцінювання результатів навчальних досягнень учнів;
  • проведення тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів згідно з графіком тематичного оцінювання.

Під час перевірки зверталась увага на якість і своєчасність виконання  навчальних програм, зміст програмового матеріалу з кожної теми і запис виконання його в класному журналі, проведення передбаченого мінімуму контрольних, практичних, лабораторних робіт, тематичного оцінювання навчальних досягнень, умінь та навичок учнів, екскурсій, уроків позакласного читання та розвитку мовлення, обов’язкових практичних робіт  з фізики, хімії, біології, використання міжпредметних зв’язків.

Під час освітнього процесу в I семестрі  було заплановано 5007 уроків, проведено 4947 уроків, інтенсифіковано 60  уроків, замінено 89 уроків вчителями відповідної кваліфікації  (додаток 1,2,3,4). Така кількість заміни уроків через хворобу Кучеренко Г.М., вчителя початкових класів (139 годин) та Слєпцова С.Ю. (71  година), вчителя інформатики. Частина пропущених уроків з інформатики – (Слєпцов С.Ю., 20 годин) у 6, 7 (1, 2 групи), 8 класі (1 група) та з фізкультури – (Слєпцов С.Ю., у 8 годин у 5,6 класах) не були замінені через об’єктивні причини (відсутність вільних вчителів відповідної кваліфікації).

Під час повітряних тривог та відключення світла всі уроки проводились в асинхронному режимі. Всі вчителі були присутні на робочих місцях згідно з розкладом занять, надсилали учням завдання, відеоматеріали до уроків та перевіряли виконані учнями роботи. Уроки записувались в журнали,  виставлялись оцінки учням.

Питаннями виконання навчальних програм адміністрація ліцею цікавиться також під час відвідування уроків оф­-лайн та он-лайн, визначаючи в процесі аналізу уроків послідовність і якість виконання програм.

Вивчення навчального матеріалу було послідовним, з дотриманням кількості годин, визначених навчальними програмами на кожну тему. Записи у класних журналах відповідають навчальним програмам і календарному плануванню.

Учителі початкових класів провели необхідну кількість контрольних робіт, видів перевірки з української мови та математики відповідно до вимог навчальних програм та критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи: 

Типової освітньої програми для учнів 1-2 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743), Типової освітньої програми для учнів 3-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743).

       Методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 13 .07. 2021 р. № 813.

       Методичних рекомендацій щодо оцінювання Про затвердження результатів навчання учнів 5-9 класів закладів загальної середньої освіти, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 02.08. 2024 р. № 1093 «Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання».

       Методичних рекомендацій «Про внесення змін до типової освітньої програми для 5-9-х класів закладів загальної середньої освіти», затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 09.08.2024 р. № 1120.

   На рівні базової середньої освіти:

  • у 5 - 7 класах – Типової освітньої програми для 5 – 9 класів закладів загальної середньої освіти (затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 02.08.2024 р. № 1093, додаток 3);
  • у 8 – 9 класах – Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04. 2018 № 405, додаток 13).
  • На рівні профільної середньої освіти – Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04. 2018 № 408 у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 28.11.2019 № 1493 зі змінами, таблиця 2).

      Предмети інваріантної складової, сформованої на державному рівні, викладаються згідно з державними програмами для шкіл з українською мовою навчання, затвердженими Міністерством освіти і науки України.

       Години варіативної складової передбачено на:

1) збільшення годин на вивчення окремих предметів інваріантної складової;

2) упровадження курсів за вибором, спецкурсів;

3) факультативи.

       Варіативна складова навчального плану  освітньої програми загальної середньої освіти ІІ ступеня використовується на підсилення предметів:

  • Українська мова, 11 клас - 2 години на тиждень протягом навчального року;
  • Українська література, 11 клас - 2 години на тиждень протягом навчального року;
  • Спецкурс з української мови, 9 клас - 1 година на тиждень протягом навчального року;
  • Спецкурс з економіки,11 клас - 1 година на тиждень протягом навчального року;
  • Індивідуальна робота: з хімії: 11 клас – 1,5 години на тиждень протягом навчального року; 9 клас – 1,5 година на тиждень протягом навчального року; 8 клас з хімії – 1 година протягом року; 11 клас – англійська мова 1 година протягом навчального року.

Додаткові години на вивчення дисциплін:

1. Зарубіжна література: 5 клас – – 1 година на тиждень протягом навчального року; 6 клас – 0,5 години на тиждень протягом навчального року; 7 клас – 0,5 години на тиждень протягом навчального року; - 1 клас – 1 година на тиждень протягом навчального року; 2 клас– 1 година на тиждень протягом навчального року;

 

2. Українська  література: 5 клас – 0,5 години на тиждень протягом навчального року; 6 клас – 0,5 години на тиждень протягом навчального року; 7 клас – 0,5 години на тиждень протягом навчального року;

3. Українська мова: - 5 клас – 1 година на тиждень протягом навчального року; 6 клас – 1 година на тиждень протягом навчального року;

4. Пізнаємо природу - 5 клас – 1 година на тиждень протягом навчального року; 6 клас – 1 година на тиждень протягом навчального року;

 5.Хімія - 7 клас – 1 година на тиждень протягом навчального року;

6. Основи здоров’я - 5 клас – 1 година на тиждень протягом навчального року; 6 клас – 1 година на тиждень протягом навчального року;

7. Етика - 5 клас – 1 година на тиждень протягом навчального року; 6 клас – 1 година на тиждень протягом навчального року;

8. Математика - 5 клас – 1 година на тиждень протягом навчального року; 6 клас – 1 година на тиждень протягом навчального року;

9. Мистецтво - 7 клас – 1 година на тиждень протягом навчального року; 9 клас – 1 година на тиждень протягом навчального року; 11 клас – 1 година на тиждень протягом навчального року;

10. Інформатика - 5 клас – 1 година на тиждень протягом навчального року; 6 клас – 1 година на тиждень протягом навчального року; 7 клас – 1 година на тиждень протягом навчального року;

11. Англійська мова - 6 клас – 0,5 години на тиждень протягом навчального року; 7 клас – 0,5 години на тиждень протягом навчального року;

12. Алгебра - 7 клас – 0,5 години на тиждень протягом навчального року; геометрія - 7 клас – 0,5 години на тиждень протягом навчального року;

13. Технології - 8 клас – 1 година на тиждень протягом навчального року;  9 клас – 1 година на тиждень протягом навчального року;

14. Географія - 6 клас – 0,5 години на тиждень протягом навчального року;

8 клас – 1 година на тиждень протягом навчального року; 9 клас – 0,5 години на тиждень протягом навчального року;

15. Історія України, Історія і громадянська освіта. - 11 клас– 0,5 години на тиждень протягом навчального року; 6 клас – 0,5 години на тиждень протягом навчального року; 7 клас – 0,5 години на тиждень протягом навчального року;

16. Каліграфія з елементами зв’язного мовлення - 1 клас– 1 година на тиждень протягом навчального року; 2 клас– 1 година на тиждень протягом навчального року.

 Відповідно до Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів Типової освітньої програми для 5 – 9 класів закладів загальної середньої освіти (затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 02.08.2024 р. № 1093, додаток 3) та листа Міністерства освіти і науки №1/9-162 від 19.03.2018 року» «Щодо викладання курсів духовно - морального спрямування у 2023/2024 навчальному році» введено курс «Етика»:  5 клас – 1 години на тиждень протягом року; 5 клас – 1 години на тиждень протягом року.

       Для реалізації змісту освіти загальної середньої освіти ІІІ ступеня (11 класи), визначеного Державним стандартом,  забезпечується вибірково-обов’язковими предметами «Інформатика» по 1 година на тиждень та  «Технології» по 1 години на тиждень,  що вивчаються на рівні стандарту.

    Враховуючи освітні потреби учнів, кадрове забезпечення та бажання учнів і батьків в старшій школі  (11 клас) обрано профільні предмети: українська мова та література,  спецкурс «Економіка», підсилення предметів:  «Хімія» (1,5 години на рік), «Захист України» - 1,5 год. на рік, «Англійська мова» (1 година на рік), «Мистецтво» (1 година на рік), Історія України (0,5 години на рік).

      Оцінювання результатів навчання учнів 5-7-х, 8-11-х  класів урегульовано та здійснювалося згідно з такими документами:

  • Закон України «Про повну загальну середню освіту» (стаття 17);
  • Порядок переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України 14.07.2015 № 762 (у редакції наказів Міністерства освіти і науки України № 621 від 08.05.2019, № 268 від 01.03.2021), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 30.07.2015 за № 924/27369;
  • «Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання», наказ МОН № 1093 від 02.08.2024 р.;    
  • Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти (затверджені наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України 13 квітня 2011 р. № 329, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11 травня 2011 р. за N 566/19304) (чинні для 7 – 11 класів);
  • Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 21.08. 2013 р. № 1222 із змінами, додаток 2 (чинні для 7 – 11 класів);
  • Інструкція з ведення класного журналу 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 03.06. 2008 р. № 496, ведуться в ліцеї електронні журнали в системі HUMAN.

     За результатами перевірки встановлено, що навчальний матеріал викладався відповідно до календарних планів з дотриманням кількості годин, визначених програмою на кожну тему. Контрольні роботи були сплановані у відповідності до методичних рекомендацій і проводились згідно з  затвердженим графіком. Перевірка відповідності обсягу вивченого матеріалу календарному плану виявила, що навчальні плани і програми за І семестр  2024/2025 навчального  року  з усіх предметів інваріантної та варіативної частини навчального плану виконано  в повному обсязі.

Дотримувалися вимог програми при написанні контрольних робіт, творів, переказів, проведення уроків зв’язного мовлення, уроків з  української літератури  вчителі української мови та літератури. Вони проводили оцінювання навичок мовленнєвої діяльності, говоріння, читання згідно до вимог навчальної програми з української мови та літератури.

Учителі англійської мови провели контрольні перевірки навичок письма, говоріння, читання, аудіювання у кінці  семестру.

     Під час перевірки виконання навчальних програм встановлено, що вчителі математики, фізики, хімії, біології, географії дотримуються вимог та методичних рекомендацій МОН України.

Учителі математики провели тематичні контрольні роботи відповідно до вимог програми з математики.

Учителі географії, біології, хімії, виконали передбачену програмою кількість практичних, лабораторних, контрольних робіт.

Учителями фізичної культури навчання здійснювалось за навчальними модулями, які затверджені навчальним планом. При виставленні тематичного балу вчителі враховували всі види навчальної діяльності, а також виконання відповідних нормативів.

З трудового навчання та технологій учні опановували матеріал базового   модуля, що затверджений навчальним планом. Семестрові роботи як окремий вид підсумкових робіт не проводився. Тематичні оцінки виставлялись відповідно за теоретичний та практичний матеріал.

     З усіх предметів здійснюється тематичне оцінювання навчальних досягнень, умінь та навичок учнів. Кількість тематичних оцінок  відповідає вимогам навчальних програм.

На початку вересня навчального року, згідно з планом внутрішнього контролю, адміністрацією ліцею були перевірені календарні плани вчителів-предметників: до уваги бралися загальна кількість уроків, кількість тематичних оцінок, контрольних, лабораторних, практичних робіт та екскурсій.

З метою недопущення перевтоми учнів контрольні роботи проводилися згідно з графіком, затвердженого директором ліцею. Учителі  при оформленні класних журналів 5-11 класів дотримувалися вимог Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11 класів в електронній версії HUNAN .

 

Виходячи з вищевикладеного

 

НАКАЗУЮ:

 

 1.Вважати виконаними за обсягом та  змістом  навчальні програми і плани з усіх предметів інваріантної та варіативної частини робочого навчального плану  за І семестр  2024/2025  навчального  року.

2.Усім учителям ліцею:

   2.1. Планувати навчальний матеріал з усіх предметів варіативної і інваріантної складових навчального плану передбачивши:

- відповідність вивчення навчального матеріалу календарному плануванню;

- послідовність вивчення навчального матеріалу і дотримання кількості годин, визначених програмою на кожну тему;

- виконання відповідно до вимог навчальних програм контрольних робіт, лабораторних, практичних робіт інших видів контролю.

                                                                                                 Січень-травень 2025

   2.3. Подати календарні плани на ІІ семестр  на погодження заступнику директора з навчально-виховної роботи.

                                                                                                               15.01.2025

   2.4. Подати на затвердження директору ліцею  графіки контрольних та тематичних робіт.

                                                                                                             До 15.01.2025

3. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Паращевіній О.С. контролювати виконання навчальних програм протягом навчального року.

                                                                                                                   Постійно

4. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою

 

 

Директор      ліцею                               Тетяна БАСЕНКО

 

Додаток 1 до

Наказу №____ від ___

Інформація

про виконання програми у І семестрі 2024-2025 н.р.

предметів природничо - математичного циклу

у Волоському ліцею

 

№п/п

Предмет

Клас

ПІБ вчителя

К-ть год. за планом

К-ть год. виконано

К-ть проведених уроків

Інтенсифікація (кількість уроків)

Причина інтенсифікації

Примітка 

1

математика

5

Білоус О.С.

80

80

80

-

 

 

2

математика

6

Ведмеденко Н.О.

80

80

80

-

 

 

3

геометрія

7

Гудзь Ю.Ф.

32

32

32

-

 

 

4

алгебра

7

Гудзь Ю.Ф.

48

48

48

-

 

 

5

алгебра

8

Гудзь Ю.Ф.

32

32

32

-

 

 

6

геометрія

8

Гудзь Ю.Ф.

32

32

32

-

 

 

7

алгебра

9

Гудзь Ю.Ф.

32

32

32

-

 

 

8

геометрія

9

Гудзь Ю.Ф.

32

32

32

-

 

 

9

алгебра

11

Смикова  Т.Г.

32

32

32

-

 

 

10

геометрія

11

Смикова  Т.Г.

16

16

16

-

 

 

11

економіка

11

Гудзь Ю.Ф.

16

16

16

-

 

 

12

пізнаємо природу

5

Басенко Т.І.

32

32

32

-

 

 

13

пізнаємо природу

6

Басенко Т.І.

48

48

48

-

 

 

14

біологія

7

Білоус О.С.

32

32

32

-

 

 

15

біологія

8

Білоус О.С.

32

32

31

1

відпустка

 

16

біологія

9

Білоус О.С.

32

32

32

-

 

 

17

Біологія і екологія

11

Білоус О.С.

32

32

32

-

 

 

18

географія

6

Білоус О.С.

32

32

32

-

 

 

19

географія

7

Митрофанова Л.Б.

32

32

32

-

 

 

20

географія

8

Митрофанова Л.Б.

48

48

48

-

 

 

21

географія

9

Митрофанова Л.Б.

32

32

32

-

 

 

22

географія

11

Митрофанова Л.Б.

16

16

16

-

-

 

23

Основи здоровя

5

Ведмеденко Н.О.

32

32

32

-

-

 

24

Основи здоровя

6

Ведмеденко Н.О.

32

32

32

-

-

 

25

Основи здоровя

7

Ведмеденко Н.О.

16

16

16

-

-

 

26

Основи здоровя

8

Ведмеденко Н.О.

16

16

16

-

-

 

27

Основи здоровя

9

Ведмеденко Н.О.

16

16

16

-

-

 

28

хімія

7

Ведмеденко Н.О.

32

32

32

-

-

 

29

хімія

8

Білоус О.С.

32

32

32

-

-

 

30

хімія

9

Басенко Т.І.

32

32

32

-

-

 

31

хімія

11

Басенко Т.І.

32

32

32

-

-

 

32

фізика

7

Білоус О.С.

32

32

32

-

 

 

33

фізика

8

Білоус О.С.

32

32

32

-

 

 

34

фізика

9

Білоус О.С.

48

48

47

1

відпустка

 

35

фізика і астрономія

11

Білоус О.С.

64

64

63

1

відпустка

 

36

інформатика

5

Слєпцов С.Ю.

32

31

31

1

Поїздка в ТЦК

 

37

інформатика

6

Слєпцов С.Ю.

32

31

26

6

лікарняний

 

38

інформатика

7/1

Слєпцов С.Ю.

32

31

26

6

лікарняний

 

39

інформатика

7/2

Слєпцов С.Ю.

32

31

26

6

лікарняний

 

40

інформатика

8/ 1

Слєпцов С.Ю.

32

32

27

5

лікарняний

 

41

інформатика

8/ 2

Слєпцов С.Ю.

32

32

31

1

лікарняний

 

42

інформатика

9

Слєпцов С.Ю.

32

31

29

3

лікарняний

 

43

інформатика

11

Слєпцов С.Ю.

16

11

13

3

лікарняний

 

 

всього

 

 

1456

1456

1422

34

 

 

 

Додаток 2

до наказу

№_________ від ______

Інформація

про виконання програми у І семестрі 2024-2025 н.р.

предметів суспільно-гуманітарного циклу у Волоському ліцеї

№ п/

п

Предмет

Клас

ПІБ вчителя

К-ть год.за планом

К-ть год. виконано

К-ть проведених уроків

Інтенсифік ація (кількість уроків)

Причина інтенсифікац

Примітка

 

1

українська мова

5

Білоус І. Г.

80

80

80

 

 

 

2

українська література

 

 

література

 

 

 

 

лілітературалітература

5

 

 

Білоус І. Г.

32

32

32

 

 

 

3

українська мова

6

Білоус І. Г.

80

80

80

 

 

 

4

українська література

 

 

література

 

 

 

 

лілітературалітература

6

Білоус І. Г.

32

32

32

 

 

 

5

українська мова

7

Тяско О.С.

48

48

48

 

 

 

6

українська література

 

 

література

 

 

 

 

лілітературалітература

7

Тяско О.С.

32

32

32

 

 

 

7

українська мова

8

Білоус І. Г.

32

32

32

 

 

 

8

українська література

 

 

література

 

 

 

 

лілітературалітература

8

Білоус І. Г.

32

32

32

 

 

 

9

українська мова

9

Тяско О.С.

32

32

32

 

 

 

10

українська література

 

 

література

 

 

 

 

лілітературалітература

9

Тяско О.С.

32

32

32

 

 

 

11

українська мова

11

Білоус І. Г.

64

64

64

 

 

 

12

українська література

11

Білоус І. Г.

64

64

64

 

 

 

13

зарубіжна література

5

Тяско О.С.

32

32

32

 

 

 

14

зарубіжна література

6

Тяско О.С.

32

32

24

 

 

 

15

зарубіжна література

7

Тяско О.С.

32

32

29

 

 

 

16

зарубіжна література

8

Тяско О.С.

32

32

32

 

 

 

17

зарубіжна література

9

Тяско О.С.

32

32

32

 

 

 

18

зарубіжна література

11

Тяско О.С.

16

16

16

 

 

 

19

англійська мова

5

Паращевіна О.С.

48

48

48

 

 

 

20

англійська мова

6

Литвиненко Н.А.

64

64

64

 

 

 

21

англійська мова

7

Маловик Н.В.

64

64

63

1

Через хворобу

 

22

англійська мова

8

Маловик Н.В.

32

32

31

1

Через хворобу

 

23

англійська мова

9

Литвиненко Н.А.

32

32

32

 

 

 

24

англійська мова

11

Литвиненко Н.А.

32

32

32

 

 

 

25

історія

5

Паращевіна О.С.

16

16

16

 

 

 

26

історія

6

Паращевіна О.С.

32

32

31

1

відпустка

 

27

історія

7

Паращевіна О.С.

32

32

30

2

відпустка

 

28

історія України

8

Паращевіна О.С.

32

32

31

1

відпустка

 

29

всесвітня історія

8

Паращевіна О.С.

16

16

16

 

 

 

30

історія України

9

Ткачева Н.М.

32

32

32

 

 

 

31

всесвітня історія

9

Ткачева Н.М.

16

16

16

 

 

 

32

історія України

11

Ткачева Н.М.

32

32

32

 

 

 

33

всесвітня історія

11

Паращевіна О.С.

16

16

16

 

 

 

34

правознавство

9

Ткачева Н.М.

16

16

16

 

 

 

 

Всього

 

 

1344

1344

1338

6

 

 

 

Директор ліцею                                                                                                                     Тетяна БАСЕНКО

 

                                                                                                                                                                                                                              Додаток 3

до наказу  №___ від____                                                                                          

 Інформація

про виконання програми

з предметів естетично практичного циклу

у Волоському ліцеї у І семестрі 2024-2025 н.р.

 

 

 

Предмет

Клас

ПІБ учителя

К-ть год. за планом

К-ть. год. виконано

К-ть. проведених уроків

Інтенсифіка-ція (кількість уроків

Причина інтенсифікації

Примітка

 

1

Мистецтво

5

Снісар С.І.

16

16

16

-

 

 

2

Мистецтво

6

Снісар С.І.

16

16

16

-

 

 

3

Мистецтво

7

Водоп’янова П.В.

32

32

32

-

 

 

4

Мистецтво

8

Водоп’янова П.В.

32

32

32

-

 

 

5

Мистецтво

9

Водоп’янова П.В.

16

16

16

-

 

 

6

Мистецтво

11

Водоп’янова П.В.

32

32

32

-

 

 

7

Технології

5

Снісар С.І.

16

16

16

-

 

 

8

Технології

6

Снісар С.І.

16

16

16

-

 

 

9

Технології

7

Шестак Г.А.

16

16

16

-

 

 

10

Технології

8

Шестак Г.А.

32

32

32

-

 

 

11

Технології

9

Шестак Г.А.

32

32

32

-

 

 

12

Технології

11

Шестак Г.А.

16

16

16

-

 

 

13

Фізична культура

5

Слєпцов С.Ю.

48

40

44

4

Хвороба, виклик до ТЦК

 

14

Фізична культура

6

Слєпцов С.Ю.

48

40

44

4

Хвороба, виклик до ТЦК

 

15

Фізична культура

7

Слободянюк І.Б.

48

48

48

-

-

 

16

Фізична культура

8

Слободянюк І.Б.

48

48

47

1

Відпустка

 

17

Фізична культура

9

Слободянюк І.Б.

48

48

47

1

Відпустка

 

18

Фізична культура

11

Слободянюк І.Б.

48

48

48

 

-

 

19

Захист України

11

Слєпцов С.Ю.

16

14

14

2

Хвороба, виклик до ТЦК

 

20

Етика

5

Ведмеденко Н.О.

16

16

16

 

 

 

21

Етика

 

6

Ведмеденко Н.О.

16

16

16

 

 

 

 

Всього

 

 

608

608

596

12

 

 

 

Директор ліцею                                                                                    Тетяна Басенко

 

 

Додаток № 4 до

Наказу №_____ від ____

            Інформація про виконання програми за І семестр 2024-2025 н.р .

в початковій школі Волоського ліцею

№п/п

Предмет

Клас

ПІБ вчителя

К-ть год. за планом

К-ть год. виконано

К-ть

Проведених уроків

Інтенсифікація (кількість уроків)

Причина інтенсифікація

Примітка

1

Навчання грамоти

1

Снісар С.І.

112

112

112

 

 

 

2

Читання

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Математика

 

 

64

64

64

 

 

 

4

ЯДС

 

 

48

48

48

 

 

 

5

Мистецтво

 

 

32

32

32

 

 

 

6

Дизайн і технології

 

 

16

16

16

 

 

7

Фізична культура

 

 

48

48

48

 

 

 

8

Каліграфія

 

 

16

16

16

 

 

 

9

Іноземна мова

 

Ведмеденко Н.О.

31

31

31

-

-

-

 

Всього

 

 

367

367

367

 

 

 

1

Українська мова

2

Тіркіна М.А.

48

48

48

 

 

 

2

Читання

 

 

64

64

64

 

 

 

3

Математика

 

 

64

64

64

 

 

 

4

ЯДС

 

 

48

48

48

 

 

 

5

Дизайн і технології

 

 

16

16

16

 

 

 

6

Мистецтво

 

 

32 

32 

32

 

 

 

7

Музичне мистецтво

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Фізична культура

 

 

48

47

47

1

Відпустка

 

9

Зарубіжна література

 

 

16

16

16

 

 

 

10

Іноземна мова

 

 

 48

48 

48

 

 

 

11

Інформатика

 

Слепцов С.Ю.

16 

16 

 16

 

 

 

 

Всього

 

 

400 

400

399

1

 

 

1

Українська мова

3

Кучеренко Г.М.

 

48

48

48

 

 

 

2

Читання

 

 

64

64

64

 

 

 

3

Математика

 

 

80

80

80

 

 

 

4

ЯДС

 

 

48 

48 

48

-

-

 

5

Дизайн і технології

 

 

16 

 16

16 

-

-

 

6

Мистецтво

 

 

32 

32 

32

-

-

 

7

Зарубіжна література

 

 

16 

 16

16 

-

-

 

8

Фізична культура

 

 

48 

48 

42 

6

 Хвороба, лікарняний

 

9

Іноземна мова

 

Ведмеденко Н.О.

48

48

48

-

-

-

10

Інформатика

 

Слепцов С.Ю.

16 

16 

 16

-

-

 

Всього

 

 

416

416

410

6

 

 

1

Українська мова

4

Слєпцова Р.П.

48

48

48

 

 

 

2

Читання

 

 

64

64

64

 

 

 

3

Математика

 

 

80

80

80

 

 

 

4

ЯДС

 

 

48

48

48

 

 

 

5

Дизайн і технології

 

 

16

16

16 

 

 

 

6

Мистецтво

 

 

32

32

32

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Фізкультура

 

 

 48

48 

47

1

Відпустка

 

9

Каліграфія

 

 

16

16

16

 

 

 

10

Інформатика

 

Слепцов С.Ю.

16 

16 

 16

 

 

11

Іноземна мова

 

Ведмеденко Н.О.

48

48

48

-

-

-

 

Всього

 

 

416

416

415

1

 

 

 

Всього

 

 

1599

1599

1591

8

 

 

 

Директор ліцею                                             Тетяна Басенко

 

Довідка

про моніторинг стану викладання та якості знань учнів

з української мови у Волоському ліцеї

у 2023/2024 н.р.

 

       На виконання річного плану роботи ліцею на 2023/2024 навчальний рік,

в період з 1 по 10 травня 2024 року було проведено моніторингове дослідження  стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів 5-11 класів з української мови.

В ході моніторингу вивчались питання:

- дотримання та виконання чинних нормативно-правових документів і науково-методичних рекомендацій, освітніх програм та навчальних планів;

- рівень методично-дидактичного забезпечення викладання предметів (забезпечення   підручниками,   довідниковою   літературою,   технічними засобами навчання);

- кадрове забезпечення викладання предметів;

- рівень професійної майстерності вчителів, володіння ними сучасними методиками викладання предмету,

- дотримання психолого-пе­дагогічних та санітарних вимог до проведення уроку, впровадження сучасних технологій навчання;

- вивчення рівня навчальних досягнень учнів державним вимогам щодо мовної підготовки шляхом проведення тестових робіт 5-11 класах;

- стан ведення шкільної документації.

Під час перевірки було виявлено, що в ліцеї унормовані документи, що встановлюють норми та правила для роботи вчителя української мови та літератури протягом навчального року 2023/2024 н.р.: Викладання предметів проводиться на виконання таких законів та наказів:

  • Конституція України
  • Закон України «Про освіту»
  • Закон України «Про повну загальну середню освіту»
  • Конвенція про права дитини
  • Постанова Кабінету Міністрів України № 1392 від 27.12.2011 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти»
  • Постанова Кабінету Міністрів України № 437 від 12.06.2019 «Про питання українського правопису»
  • Постанова КМУ № 782 від 28 липня 2023 року «Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні»
  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 24.02.2023  № 201 «Про затвердження Змін до Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти»
  • Наказ МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» (оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи;
  • Наказ МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» (оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи).

З дотриманням інструктивно-методичних рекомендацій  МОН України щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році.

Організація освітнього процесу відбувається за освітніми програмами, визначеними освітньою програмою ліцею:

  • Навчальними програмами з викладання української мови у 5,6 класах, розробленої на основі модельної програми “Українська мова 5-6 класи” для закладів загальної середньої освіти (автори: Заболотний О. В., Заболотний В. В., Лавринчук В. П., Плівачук К. В., Попова Т. Д.)
  •  Освітня програма школи ІІ ступеня (7-9 клас), сформована на основі типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 405;
  • Освітня програма школи ІІІ ступеня (10-11 клас), сформована на основі типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 408).

Календарно-тематичне планування здійснюється вчителями відповідно до рекомендованих МОН України навчальних програм, з урахуванням інструктивно-методичних рекомендацій щодо викладання предметів у 2023/2024 н.р. Навчальний матеріал КТП об’єднано у теми, сплановано тематичне оцінювання, зазначені форми його проведення. Поурочне планування складено методично правильно, наявна мотиваційна складова уроку, кількість завдань орієнтована на тип консультацій та проведення онлайн уроку в межах відведених 30 хвилин (відповідно до санітарних норм). Наявна система подачі матеріалів для самостійного опрацювання учнями (в асинхронному режимі) з наявними відеоуроками, презентаціями, лайфхаками для швидкого запам’ятовування, практичні завдання з підготовки учнів до тематичних оцінювань. Тематика занять та завдань фіксується в електронних журналах на платформі HUMAN, в Класрум,  ZOОM, тощо, та відповідає темам та датам КТП.

Якість мовної освіти залежить також від наявності та змісту підручників, посібників, за якими викладається предмет.

У зв’язку із запровадженням дистанційного навчання та організацією освітнього процесу у 2023/2024 н.р. у дистанційному режимі, підручники, якими користуються педагоги та підручники надані учням у електронному вигляді, завантажені з сайту ІМЗО, надані педагогам у pdf-форматі, завантажені вчителями у курси Класрум. Додаткова література, навчальні посібники також таявні та надаються у електронному вигляді. Тестові завдання з різних видів контролю надаються у електронному вигляді або з використанням онлайн сервісів («На Урок», Всеосвіта,  тощо).

Технічними засобами навчання для проведення онлайн консультацій, надання та опрацювання матеріалу, виконання завдань педагоги та учні забезпечені та користуються.

Вивчення, аналіз та узагальнення отриманої в ході перевірки інформації дає можливість констатувати, що викладання української мови проводиться з дотриманням чинних нормативно-правових документів. Усі вчителі обізнані з нормативними, інструктивнно-методичними документами, з пояснювальними записками програм, критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів з різних видів мовленнєвої діяльності, володіють належними теоретичними і методологічними основами, принципами навчання і виховання, формами, методами, прийомами роботи на уроках.

 

Аналіз кадрового забезпечення викладання

 української мови та літератури

Під час здійснення  моніторингу за станом викладання  предметів було вивчено роботу 2 вчителів української мови та літератури.

 

№ з/п

ПІБ (повністю)

Дата

народження

Пед.

стаж

роботи

Рік проходження атестації та категорія

Рік проходження курсів підвищення кваліфікації

Спеціальність

за

дипломом

 

У яких класах викладає

1.

Тяско Олександра Степанівна

15.01.1962

40р.9 міс

27.03.2024,

вища категорія

2021, 2022, 2023, 2024

Учитель російської та літератури

5,6, 8,9

 

2.

Білоус Ірина Григорівна

01.0.1969

32 р.9 місяців

27.03.2024,

вища категорія

2020, 2021, 2022, 2023, 2024

Філолог. Викладач української

мови та літератури

7,10, 11

 

 

5 клас. Українська мова.09.05.2024 (Тяско О.С.)

Діагностична контрольна робота з української мови проводилась за тестами «На урок». Робота складалась з 12 тестів, які потребували вибору однієї правильної відповіді.

Тема: Синтаксис і пунктуація. Другорядні члени, однорідні члени речення.

Мета: систематизувати й узагальнити знання про другорядні члени, однорідні члени речення, формувати в учнів мовну компетентність з дотримання синтаксичних норм і правил української мови, виявляти й пояснювати порушення синтаксичних та пунктуальних норм, застосовувати знання на практиці.

Тип  уроку:  урок узагальнення й систематизації знань, умінь і навичок.

Учителька готова до проведення підсумкового уроку. Тема відповідає календарному плануванню. Мотиваційна складова на початку уроку створила позитивну атмосферу. Навчальний матеріал дібрано відповідно до теми, мети та вікових особливостей учнів. Проведено тест на визнання рівня засвоєння знань з теми. Оцінки прокоментовані. Домашнє завдання диференційовано. Мова вчителя – грамотна, пояснення ведеться на високому рівні. Спостерігається достатній зворотній зв'язок з учнями.

Результати роботи.

В класі 12 учнів, на уроці присутні 8 чоловік. Здали роботи для перевірки 8 учнів. Відсутні на уроці: Щербина Ар, Шульга А., Чуперке Д.

На 12 балів – 0 учнів

11 балів – 1 (Ведмеденко А.) 

10 балів – 1 (Величко А.)

9 балів – 1 (Шмалько А)

8 балів – 1 (Твердохлєб К.)

7 балів – 2 (Парасовченко Є., Чумак В.)

6 балів – 0

5 балів – 1 (Дяченко В.)

3 бали – 1 (Панченко К.)

 Таким чином, якість 75%, успішність 88%.

Типові помилки: 1. Знаходження правильних тверджень; 2. Розділові знаки при узагальнювальному слові; 3. Знаходження речень зі вставними словами; 4. Розділові знаки в реченнях.

6 клас. Українська мова.03.05.2024 (Тяско О.С.)

Діагностична контрольна робота з української мови проводилась за тестами «На урок». Робота складалась з 12 тестів, які потребували вибору однієї правильної відповіді.

Тема: Займенник

Мета: систематизувати й узагальнити знання про займенник, формувати в учнів мовну компетентність з дотримання синтаксичних норм і правил української мови, виявляти й пояснювати порушення граматичних, синтаксичних та пунктуальних норм, застосовувати знання на практиці.

Тип  уроку:  урок узагальнення й систематизації знань, умінь і навичок.

Учителька готова до проведення підсумкового уроку. Тема відповідає календарному плануванню. Мотиваційна складова на початку уроку створила позитивну атмосферу. Навчальний матеріал дібрано відповідно до теми, мети та вікових особливостей учнів. Проведено тест на визнання рівня засвоєння знань з теми. Оцінки прокоментовані. Домашнє завдання диференційовано. Мова вчителя – грамотна, пояснення ведеться на високому рівні. Спостерігається достатній зворотній зв'язок з учнями.

Результати роботи.

В класі 21 учень, на уроці присутні 13 чоловік. 4 учні на домашньому навчанні. Здали роботи для перевірки 12 учнів. Не здав 1 – Рожко М.

На 12 балів – 0 учнів

11 балів – 1 (Тиха П.)   

10 балів – 2 (Дремелецька В., Кудла С.)

9 балів –0

8 балів – 3 (Виничук С., Севастьянова А., Сірух В.)

7 балів – 2 (Козіна Я., Суботницький С.)

6 балів – 0

5 балів – 1 (Колеснік І.)

4 бали – 2 (Іщук Т., Лавренчук М.)

3 бали – 1 (Назаренко П.)

 Таким чином, якість 66%, успішність 91,7%.

Типові помилки: 1. Знаходження помилки у написанні займенника; 2. Розділові знаки при узагальнювальному слові; 3. Знаходження речень зі вставними словами; 4. Розділові знаки в реченнях.

Типові помилки: 1. Знаходження правильних тверджень; 2. Визначення допущеної помилки у формі вживання займенника; 3. Знаходження займенника у реченні; 4. Дефіс у займенників; 5. Визначення розряду займенника.

 

8 клас. Українська мова.03.05.2024 (Тяско О.С.)

Діагностична контрольна робота з української мови проводилась за тестами «На урок». Робота складалась з 12 тестів, які потребували вибору однієї правильної відповіді.

Тема: Однорідні члени речення. Звертання, вставні слова та словосполучення.

Мета: систематизувати й узагальнити знання про однорідні члени речення. Звертання, вставні слова та словосполучення, формувати в учнів мовну компетентність з дотримання синтаксичних норм і правил української мови, виявляти й пояснювати порушення граматичних, синтаксичних та пунктуальних норм, застосовувати знання на практиці.

Тип  уроку:  урок узагальнення й систематизації знань, умінь і навичок.

Учителька готова до проведення підсумкового уроку. Тема відповідає календарному плануванню. Мотиваційна складова на початку уроку створила позитивну атмосферу. Навчальний матеріал дібрано відповідно до теми, мети та вікових особливостей учнів. Проведено тест на визнання рівня засвоєння знань з теми. Оцінки прокоментовані. Мова вчителя – грамотна, пояснення ведеться на високому рівні. Спостерігається достатній зворотній зв'язок з учнями.

Результати роботи.

В класі 18 учнів, на уроці присутні 11 чоловік. 4 учні на домашньому навчанні. Здали роботи для перевірки 11 учнів. Відсутні на уроці: Тарасов В., Нальота В., Носенко П.

На 12 балів – 0 учнів

11 балів –0 

10 балів – 1 (Мосунц К.)

9 балів – 2 (Горілик М., Денисенко Н.)

8 балів – 1 (Баранов В.)

7 балів –3 (Кравченко Д., Назаренко З., Шевченко В.)

6 балів – 0

5 балів – 1 (Лавренчук Є.)

4 бали – 2 (Саранча М., Сас М.)

3 бали – 1 (Щербина Р.)

 Таким чином, якість 63,5%, успішність 91%.

Типові помилки: 1. Визначення значення вставного слова; 2. Тире при узагальненому слові; 3. Знаходження помилок у реченнях із вставними словами, однорідними членами речення; 4. Розділові знаки у реченнях із звертанням, вставними словами.

 

9 клас. Українська мова.03.05.2024 (Тяско О.С.)

Діагностична контрольна робота з української мови проводилась за тестами «На урок». Робота складалась з 12 тестів, які потребували вибору однієї правильної відповіді.

Тема: Складне речення зі сполучниковим зв’язком і безсполучниковим зв’язком.

Мета: систематизувати й узагальнити знання складні речення зі сполучниковим зв’язком і безсполучниковим зв’язком, формувати в учнів мовну компетентність з дотримання синтаксичних норм і правил української мови, виявляти й пояснювати порушення граматичних, синтаксичних та пунктуальних норм, застосовувати знання на практиці.

Тип  уроку:  урок узагальнення й систематизації знань, умінь і навичок.

Учителька готова до проведення підсумкового уроку. Тема відповідає календарному плануванню. Мотиваційна складова на початку уроку створила позитивну атмосферу. Навчальний матеріал дібрано відповідно до теми, мети та вікових особливостей учнів. Проведено тест на визнання рівня засвоєння знань з теми. Оцінки прокоментовані. Мова вчителя – грамотна, пояснення ведеться на високому рівні. Спостерігається достатній зворотній зв'язок з учнями.

Результати роботи.

В класі 12 учнів, на уроці присутні 6 чоловік. 3 учні на домашньому навчанні. Здали роботи для перевірки 11 учнів. Відсутні 3 учні: Щербак А.,Масалітіна У., Бакум Т.

На 12 балів –10 балів 0 учнів

9 балів – 1 (Дремелецький Н.)

8 балів – 2 (Радченко Д., Брагар Ю.)

7 балів – 1 (Бесклуба О.)

6 балів – 0 учнів

5 балів – 1 (Лапін К.)

4 бали – 1 (Армянов С.)

3 бали – 0

 Таким чином, якість 50%, успішність 100%.

Типові помилки: 1. Визначення Речення, у якому неправильно розставлені розділові знаки; 2. Визначення всі типи зв’язку, що характерні для речення; 3. Позначення рядка, що містить складне речення з різними видами зв’язку; 4. Постановка розділових знаків у складних реченнях з різними видами зв’язку.

 

7 клас. Українська мова.01.05.2024 (Білоус І.Г.)

Діагностична контрольна робота з української мови проводилась за тестами «На урок». Робота складалась з 12 тестів, які потребували вибору однієї правильної відповіді.

Тема: Службові частини мови

Мета: систематизувати й узагальнити знання про службові частини мови, формувати в учнів мовну компетентність з дотримання синтаксичних норм і правил української мови, виявляти й пояснювати порушення граматичних, синтаксичних та пунктуальних норм, застосовувати знання на практиці.

Тип  уроку:  урок узагальнення й систематизації знань, умінь і навичок.

Учителька готова до проведення підсумкового уроку. Тема відповідає календарному плануванню. Мотиваційна складова на початку уроку створила позитивну атмосферу. Навчальний матеріал дібрано відповідно до теми, мети та вікових особливостей учнів. Проведено тест на визнання рівня засвоєння знань з теми. Оцінки прокоментовані. Мова вчителя – грамотна, пояснення ведеться на високому рівні. Спостерігається достатній зворотній зв'язок з учнями.

Результати роботи.

В класі 23 учнів, на уроці присутні 15 чоловік. 3 учні на домашньому навчанні. Здали роботи для перевірки 15 учнів. Відсутні 5 учнів:

На 12 балів –0 учнів

11 балів –1 (Шкарбун В.)

10 балів –1 (Дуплій А.)

9 балів – 2 (Манжос Т., Новікова М.)

8 балів – 1 (Демуш К.)

7 балів – 4 (Сіряк С., Сіроух Н., Коваленко М., Масалітін Т.)

6 балів – 2 (Боборико М., Величко М.)

5 балів – 3 (Калугін О., Балак О., Бакум М.)

4 бали – 1 (Попов Д.)

3 бали – 0

 Таким чином, якість 60%, успішність 100%.

Типові помилки: 1. Написання часток, розрізнення службових частин мови; 2. Вживання сполучників; 3. Групи прийменників за будовою;

 

10 клас. Українська мова.02.05.2024 (Білоус І.Г.)

Діагностична контрольна робота з української мови проводилась за тестами «На урок». Робота складалась з 12 тестів, які потребували вибору однієї правильної відповіді.

Тема: Дієслово та його форми.

Мета: систематизувати й узагальнити знання про дієслово та його форми, формувати в учнів мовну компетентність з дотримання синтаксичних норм і правил української мови, виявляти й пояснювати порушення граматичних, синтаксичних та пунктуальних норм, застосовувати знання на практиці.

Тип  уроку:  урок узагальнення й систематизації знань, умінь і навичок.

Учителька готова до проведення підсумкового уроку. Тема відповідає календарному плануванню. Мотиваційна складова на початку уроку створила позитивну атмосферу. Навчальний матеріал дібрано відповідно до теми, мети та вікових особливостей учнів. Проведено тест на визнання рівня засвоєння знань з теми. Оцінки прокоментовані. Мова вчителя – грамотна, пояснення ведеться на високому рівні. Спостерігається достатній зворотній зв'язок з учнями.

Результати роботи.

В класі 10 учнів, на уроці присутні 7 чоловік. 1 учень на домашньому навчанні. Здали роботи для перевірки 7 учнів. Відсутні 3 учні: Гафикіна Д., Данилюк Н., Данилюк Д.

На 12 балів – 0 учнів

11 балів -1 учень (Попов Д.)

10 балів - 1 учень (Пацюк Д.)

9 балів – 2 (Ганжалава В., Рудий Н.); 8 балів – 2 (Доротюк А.,Гнатюк А.)

7 балів – 0 учнів; 6 балів – 0 учнів; 5 балів – 0; 4 бали – 1 (Трусова М.); 3 бали – 0

 Таким чином, якість 85%, успішність 100%.

Типові помилки: 1.Розділові знаки при зворотах; 2. Вживання форм дієслова; 3. Написання знаменників; 4. Відмінювання числівників.

11 клас. Українська мова.03.05.2024 (Білоус І.Г.)

Діагностична контрольна робота з української мови проводилась за тестами «На урок». Робота складалась з 12 тестів, які потребували вибору однієї правильної відповіді.

Тема: Частини мови.

Мета: систематизувати й узагальнити знання про частини мови, формувати в учнів мовну компетентність з дотримання синтаксичних норм і правил української мови, виявляти й пояснювати порушення граматичних, синтаксичних та пунктуальних норм, застосовувати знання на практиці.

Тип  уроку:  урок узагальнення й систематизації знань, умінь і навичок.

Учителька готова до проведення підсумкового уроку. Тема відповідає календарному плануванню. Мотиваційна складова на початку уроку створила позитивну атмосферу. Навчальний матеріал дібрано відповідно до теми, мети та вікових особливостей учнів. Проведено тест на визнання рівня засвоєння знань з теми. Оцінки прокоментовані. Мова вчителя – грамотна, пояснення ведеться на високому рівні. Спостерігається достатній зворотній зв'язок з учнями.

Результати перевірки.

В класі 10 учнів, на уроці присутні 5 чоловік. 4 ученика на домашньому навчанні. Здали роботи для перевірки 5 учнів. Відсутній 1 учень Бондаренко А.

На 12-10 балів – 0 учнів           5 балів – 0 4 бали – 0 3 бали – 0

9 балів – 1 (Кравченко А.)

8 балів – 1 (Логвінова Б.)

7 балів – 1 (Олефіренко Є.)

6 балів – 2 (Назаренко Л., Гаржа А.)

 Таким чином, якість 60%, успішність 100%.

Типові помилки: 1. Вживання дієприслівників; 2. Визначення форм дієслова; 3. Лексичні помилки; 4.Розділові знаки при зворотах.

 

 

Таблиця аналізу результатів контрольних тестів по класах

клас

12

11

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

5

-

1

1

1

1

2

-

1

-

1 Панченко Катерина

-

-

6

-

1

2

-

1

2

-

1

-

1

Назаренко Поліна

-

-

7

-

1

1

2

1

4

2

3

1

-

-

-

8

-

-

1

1

1

4

-

1

2

1

Щербина Руслан

-

-

9

-

-

-

1

2

-

-

1

1

-

-

-

10

-

1

1

2

2

-

-

-

1

-

-

-

11

-

-

-

1

1

1

2

-

 

-

-

-

Разом

-

4 6,6%

6

10%

8

13,3%

14

23,3%

9

15%

4

6,6%

7

11,6%

5

8,3%

3

 5%

-

-

Отже всього тестувалось 60 учнів з 5 - 11 класів. Моніторинг якості навчальних досягнень учнів  виявив, що лише       високого рівня знань набули учні 16, 6 %. Жоден учень не відповів на 12 балів; 6,6 % (4) учня отримали 11 балів, 10,% (6) учнів отримали 10 балів, 13,% (8) учнів отримали 9 балів, 23,3,% (14) учнів отримали 8 балів, 15,% (9) учнів отримали 7 балів,  6,6,% (4) учні отримали 6 балів, 11,6% (7) учнів отримали 5 балів, 8,3,% (5) учнів отримали 4 бали, 5%,% (3) учнів отримали 3 бали. На високому рівні засвоюють матеріал 16,6% (10 учнів), на достатньому рівні – 51,6% (31 учень),  на середньому рівні – 26,5% (16 учнів), на початковому рівні –5% (3 учні). Якість знань становить 68, 5% (45 учнів), успішність 95 % (55 учнів).

Найнижчі показники у учнів 8 класу, 5 класу і 11 класу. В кожному класі є учні, які постійно не відвідують заняття і тому не були оцінені: Чуперке Д., Шульга А., Щербина А., (5 клас); Рожко М,  Калугін О., Швачка І. (6 клас); Таратухіна Д., Шумський Т., Бакум О., Балак О.Баловацький С.Калугін О.Попов Д. (7 клас); Тарасов В., Носенко П., Нальота В. (8 клас); Бакум Т. (9 клас); Данилюк А., Данилюк Д., Гафикіна Д. (10 клас); Бондаренко А., (11 клас).

Аналіз проведеного тестування, а також спостереження за роботою учнів під час проведення підсумкових уроків виявили, що великий відсоток ліцеїстів мають слабку підготовку з української мови. Основною причиною середнього рівня навчальних досягнень є те, що учні не завжди готові до занять, більшість не вчать теоретичний матеріал, не виконують домашні завдання в повному обсязі, майже не читають, тому не мають достатнього мовного запасу. Суттєві недоліки й прогалини в оволодінні знаннями, уміннями і навичками здебільш  зумовлені психолого-емоційним станом сучасних учнів, низькою мотивацією до навчання, а також певними методичними прорахунками педагогів в плануванні етапів онлайн-консультацій щодо формування умінь логічно, послідовно викладати свої думки, робити висновки, узагальнення, використовувати фактичний матеріал для аргументації основних положень, які висловлює учень у роботі.       

Стан ведення шкільної документації

Учителі української мови та літератури на належному рівні ведуть шкільну документацію:

  • записи на сторінках електронних класних журналів заносяться вчасно,
  • календарно-тематичне планування наявне;
  •  записи тем співпадають із записами в е-журналах на платформі HUMAN та  фактичного проведення в ZOOM та Класрум;
  • дотримуються єдині вимоги щодо ведення тематичного обліку навчальних досягнень учнів;
  • поурочні плани та матеріали до онлайн-занять ведуться в електронному вигляді;
  • вчасно викладаються у курси Класрум, в е-журналах на платформі HUMAN завдання для самостійного опрацювання учнями під час асинхронних занять;
  • дотримуються часові межі проведення уроків онлайн з урахуванням вимог до структури уроків української мови в (30 хвилин, дотримуються основні етапи, заняття характеризуються практичною спрямованістю і логічною послідовністю).

         Усі вчителі української мови усвідомлюють завдання, які сьогодні поставлені перед педагогами і працюють на кінцевий результат – виховання свідомого громадянина-патріота України, особистості, яка досконало володіє рідною мовою як інструментом спілкування, мислення, самовираження й пізнання світу.

Висновки:

Вивчення стану викладання української мови показало, що вчителі забезпечують викладання предметів на достатньому рівні.

Учителі української мови постійно працюють над формуванням мовної та комунікативної  компетенції учнів, яка передбачає використання лексичного та граматичного матеріалу для вирішення комунікативних завдань.

Велика увага приділяється оновленню форм, методів і засобів навчання в умовах воєнного стану та онлайн-навчання. Вони використовують на уроках інноваційні технології,  забезпечуючи позитивну мотивацію учнів до здобуття знань, формують стійкий інтерес до вивчення мови та літератури, дають відчуття потреби в самоосвіті.   Питання використання новітніх інформаційних технологій на уроках української мови та літератури неодноразово розглядалось на засіданнях шкільного методичного об'єднання вчителів філологічно-гуманітарних дисциплін.

Під час дистанційного навчання педагоги створюють електронний банк підручників, посібників, дидактичних розробок до програмових навчальних тем, контрольних робіт, розроблених тематичних тестувань за рівнями, презентаційних та відео матеріалів.

Слід зазначити і ряд недоліків у роботі вчителів:

  • недостатня увага приділяється роботі щодо граматичної, стилістичної, синтаксичної вправності учнів, роботі над помилками (Білоус І.Г., Тяско О.С.)
  • недостатня увага приділяється повторенню, закріпленню нового матеріалу та індивідуальній роботі з невстигаючими учнями (Тяско О.С.)
  • недостатньо сформавана інформаційно-цифрова компетентність учителів, що потребує постійного самоосвітнього набуття практичних навичок та вдосконалення умінь (Білоус І.Г.)

 

Рекомендації за підсумками моніторингу

стану викладання та якості знань учнів

з української мови та літератури у 2023/2024 н.р.

1. Заступнику голови методичної ради Паращевіній О.С.:

         1.1. Питання про моніторинг стану викладання та якості знань учнів

з української мови розглянути на засіданні методичної ради ліцею.

Травень 2024

1.2. Беручи до уваги рівень якості знань учнів з української мови активізувати відвідування уроків вчителів з метою ефективного використання технологій дистанційного навчання, підвищення результативності знань учнів

До кінця навчального року

2. Учителям української мови і літератури:

         2.1. Забезпечувати належний методичний рівень викладання предмету, застосовуючи ефективні форми та методи для формування ґрунтовних знань та умінь учнів, формувати стійку мотивацію та свідоме прагнення до вивчення предмету.

                                                             Постійно

      2.2. Активно впроваджувати сучасні інноваційні технології навчання, зокрема інформаційно-комунікаційні, проектні, проблемні, інтерактивні.

                                                                                                               Постійно

         2.3. Поповнювати електронний банк художньою, довідковою літературою, методичними та дидактичними матеріалами  відповідно до вимог чинних програм.

Постійно

       2.4. Більше уваги приділяти учням, які мають початковий рівень знань,  використовуючи на уроках диференційовані, індивідуальні завдання.

Постійно

         2.5. Цілеспрямовано проводити  роботу з удосконалення усного мовлення учнів, забезпечити на кожному уроці мовну практику, вчити школярів свідомо аналізувати своє та чуже мовлення відповідно до літературних норм.

Постійно

      2.6. Формувати на уроках української мови і літератури життєві компетентності з метою розвитку особистості школяра, здатного до самоосвіти й самореалізації.

Постійно

      2.7. Систематично вживати заходи щодо розвитку пізнавальних здібностей учнів, виявляти обдарованих вихованців, залучати їх до активної самостійної, пошукової діяльності, участі у різноманітних конкурсах.

                                                                                                          Постійно

         2.8. Усунути недоліки, виявлені під час перевірки, та виконати надані рекомендації.

                                                                       До кінця навчального року

         2.9. Взяти надані рекомендації до відома та використання в роботі.

В 2024-2025н.р.                                                          

 

 

Заступник директора в НВР                     Ольга ПАРАЩЕВІНА

 

 

 

ОЗНАЙОМЛЕНІ:

Білоус І.Г.

Тяско О.С.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень